Jaktogturdama på flyttefot

Ja, jeg har flyttet.

Ikke byttet hus eller flyttet til Spania, slik jeg riktignok truet med søndagen for to uker siden, da jeg for fjerde gang samme dag måtte brøyte en halv meter snø vekk fra innkjørselen. Men, jeg har flyttet jaktogturdama til Blogg.no.

fremhevet bilde
Det går mot lysere tider i Finnmark.

 

Vi baler i dypsnøen, både jeg og Tia

 

Nå styrer jeg med å få til innstillinger og tellinger og alt man nå skal få til å fungere på en ny bloggplattform. Å prøve å finne ut av Google Analytics, koder, html-filer og xml-filer på egen hånd, blir “Overkill” for meg. Fritid er dyrebar tid og jeg skal jo på tur, ikke bruke timevis/ukesvis på Plunder og heft! Jeg får allergisk anfall av Plunder og heft, det vet alle som kjenner meg.

I motsetning til mange digitale greier ute i Cyber-Space, så er det et levende menneske i den andre enden på Support her inne. Takk og pris! De har overført hele bloggen og får alt til å fungere. Kanskje de blir lei av mailene mine og plutselig stenger meg ute? Hvis jeg forsvinner herfra, så vet dere hvorfor! 

En god meter snø ved hytta forrige helg.

 

Ny dag, ny portal, nye muligheter og utfordringer. Bloggoppdateringer blir lagt ut på Facebook og Instagram som før og det er superhyggelig hvis dere kommenterer og/eller deler innlegg som er dere synes verdt å dele. Det kommer straks et innlegg der jeg presenterer meg litt mer.

Nå ramler vi om få timer ut i helgefri og for meg er det hyttetur og gluggejakt som er planen.

Vi høres!

 

#friluftsliv

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg