Trøstepremie

Har du sett reklamen på TV om “Vekking fra Hamar”. Tror du jeg tok telefonen da de ringte i går? Neida. Jeg er sikkert den eneste i landet som ikke har registrert telefonnummeret til Norsk tipping og når det ringer fra ukjent nummer, så tar jeg den IKKE. Telefonselgere orker jeg ikke.

Sjekket nummeret etterpå: Norsk tipping! For svarteste flate…. Jeg hadde jo registrert meg på et eller annet på Norsk tipping, etter at jeg så reklame på TV lørdag: Premie inntil 100.000,- når de ringer, men da må man TA den sablades telefonen! Reklamen er tydelig på det. Jaja, det er jo ikke sikkert at jeg var trukket ut på premie. Kanskje de bare ringte for å vekke meg. Det er en ting som er helt sikkert: Jeg vil aldri få vite om jeg gikk glipp av 100.000 cash skattefritt og det man ikke kan gjøre noe med, det må man kaste over skuldra og la passere. Nå har jeg fått skrevet ut frustrasjonen og er ferdig med den.

Dagen bydde allikevel på en annen hyggelig, og mer håndfast, overraskelse: Det kom en fjellduk i posten fra Statskog. Jeg var trukket ut etter å ha svart på spørsmål om årets elgjakt. Så, da er vel vinnerlykken for 2020 brukt opp og resten av uka blir det nok bare “Vekking fra Hamar”, – og ikke de 100.000,- som jeg egentlig synes jeg har fortjent.

Fjellduk har jeg selvfølgelig fra før. Den er ekstremt nyttig å ha i sekken, veier lite, er vind-/vanntett og har plass både til meg og bikkja. Men, kjekt med en ny en og den skal ha fast base på hytta.

 

Ha en flott kveld i hus, telt og hytte!

2 kommentarer
      1. Trodde først at de bare ringte til de som vinner, men har jo skjønt nå at de ringer alle som har registrert seg. Men, Fjellduken er jo en nyttig ting da:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg